دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

نويسنده وب

-------------لیست خوانندگان-------------

امکانات وب

    ورود اعضا:

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3
    بازدید ماه : 446
    بازدید کل : 113997
    تعداد مطالب : 580
    تعداد نظرات : 176
    تعداد آنلاین : 1

    تاریخ تاسیس:1391/11/10

    خبرنامه


    با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

    خبرنامه

    ایمیل خود را وارد نمایید


تبلیغات سایت

       
       
       
       

نویسنده : امیررضاآزادگان
دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

دسته: ,,
ساعت ارسال:19:6
دیدگاه ها:

 

دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

 

متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

 

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

 

 

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

 

 

 

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.

 

 

 

۲- گذشته بی‌بندوبار زن

 

 

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته‌اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در‌‌ همان چارچوب به روابط خود ادامه می‌دهند.

 

 

 

۳- احساس تنهایی کردن

 

 

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی‌که می‌خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می‌بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند برای آن‌ها وقت بگذارد گرایش پیدا می‌کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

 

 

 

۴- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

 

 

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی‌های طرفین می‌تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه‌ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می‌توانند در خیانتهای زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم‌های خانواده شکسته می‌شود و افراد پایبند چارچوب‌های اخلاقی نیستند.

 

 

 

۵- دوران مجردی محدود

 

 

برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته‌اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌ای با هم دارند. این افراد چون می‌خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می‌اورند. شرکت درپارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می‌توانند انگیزه خیانت را زیاد کند.

 

 

 

۶- مشکلات اقتصادی

 

 

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی که در جامعه است، البته مسئله اقتصادی به تنهایی عامل خیانت زنانه نیست. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چارچوب‌های اخلاقی باشد؛ امکان ندارد با هر تحریک، وضعیت معیشتی کنار بیایند؛ اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فرا‌تر از چارچوب خانواده رو می‌آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد.

 

 

 

در این زمینه تعداد زنانی که به دلیل فقر مادی به ارتباط با جنس مخالف رو می‌آورند بسیار کم است. اما وقتی زن به دلیل اینکه همسرش معتاد بوده و یا بیکار و مریض است خیانت می‌کند در واقع «فحشا» است؛ یعنی زن خودفروشی می‌کند تا نیازهای مالی خود را تامین کند.

 

 

 

۷- تنوع طلبی

 

 

علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بار‌ها و بار‌ها ازدواج کرده است.

 

 

 

بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه‌ها را در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روان‌شناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلالات شخصیتی داردو یا خیر. ممکن است درگیر روابط چندگانه شوند و زیاد وفادار نباشد، برخی از افراد شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

 

 

 

برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و برای حفظ حریم خانواده بیشتر خانواده‌ها باید آموزش ببینند. آموزش‌هایی از طریق رسانه‌های گروهی، تلویزیون، رادیو و... باید صورت گیرد و این افراد باید متوجه شوند که چنین مسائلی چقدر می‌تواند هم در آینده خود و هم آینده فرزندان، آسیب جدی وارد کند.

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
ویژه آقایان:۵ نکته جنسی درمورد خانم‌ها

دسته: ,,
ساعت ارسال:19:4
دیدگاه ها:

 

دانستنيهاي جنسي,روابط جنسي,روابط زناشويي

ویژه آقایان: ۵ نکته جنسی درمورد خانم‌ها
دوست دارید همسرتان را همیشه علاقه‌مند و مجذوب خودتان نگه دارید؟
این ۵ نکته کمکتان می‌کند.
۱. عشق قلبش را بالاخره خواهد گشود.
وقتی قرار است یک جشن خانوادگی برگزار کنید احتمالا این به ذهنتان میرسد که غذایی خوشمزه مثل فسنجان، کباب، سالاد، زیتون و دسرهای خوشمزه، شیرینی خامه ای، و غیره را نوش جان کنید و آنقدر میل کنید که مجبور به شل کردن کمربندتان شوید.
همسرتان در پی تدارک این منوی لذیذ است. او هم مثل شما دوست دارد بخورد. اما علاوه بر آن، افکار دیگری نیز در سر دارد مثل لیست مهمانان، اینکه یادش باشد غذای چرب را جلوی مادر بزرگ که کلسترل خونش بالاست قرار ندهد، اینکه کدامیک از دوستان مجردش را میتواند برای آشنایی با برادر مجردش دعوت کند و اینکه تعدای شمع برای رمانیتک شدن میز شام تهیه کند تا همه چیز بی نقص و کامل به نظر برسد.
نکته اینجاست: درحالی که شما فقط به خوردن فکر میکنید همسرتان به همه جزئیات و تدارکات آن شب می اندیشد. و دوست دارد فضای رمانتیکی را برای مهمانی بوجود آورد: میهمانان، نور، زیبایی و... شاید این توصیه میلیون‌ها بار به گوشتان خورده باشد: رمانتیک باشید! احتمالاً دیگر برایتان به نصیحتی خسته‌کننده تبدیل شده است. اما واقعیت دارد. برایتان سوال است که وقتی قرار است همه چیز به یک جا ختم شود، چه نیازی به مقدمه‌چینی است.
مسئله این است که خانم‌ها نیاز دارند که قبل از اینکه وارد رابطه جنسی شوند، احساس ارتباط عمیقی با طرف‌مقابل داشته باشند. محل، شرایط، و رابطه همه در کنار هم آن لحظه را برای او می‌سازند. همه جزئیات برای او اهمیت دارد.
خانم‌های زیادی شکایت می‌کنند که شوهرشان هیچوقت موقعی که سر کار هستند به آنها زنگ نمی‌زنند. درست است، دلیلش این است که شما همه فکرتان به کار است و تمرکزتان را فقط به همان کاری که درحال انجامش هستید معطوف می‌کنید.

اما خانم‌ها خیلی شبیه به اینترنت فکر می‌کنند. برای آنها همه چیز با هم لینک شده و در ارتباط است. وقتی فکر شما در آن لحظه فقط رابطه جنسی باشد به ضررتان است و نباید از مقدمات، فضا و پیش نوازی غفلت کنید. وقتی نوبت به رابطه جنسی می‌رسد، باید معاشقه را به بخشهایی تقسیم بندی کنید مثل پیش نوازی و صحبتهای عاشقانه، چون هم می‌توانید متمرکز شوید و هم لذت ببرید.
گذاشتن گل روی میز برای خانم‌ها و از این قبیل کارها باعث تداوم رابطه میشود. تداوم رابطه یک علامت پیشرفت است. وقتی توپ را پشتتان پنهان می‌کنید و فرزندتان سعی می‌کند آن را به خاطر آورده و پیدایش کند، به تداوم رسیده است.

وقتی توپ ناپدید می‌شود، آن را به یاد می‌آورد. تداوم رابطه به این معنی است که حتی وقتی همسرمان غایب است و حضور ندارد، احساس امنیت کنیم. هدیه و گل مثل اشیائی جایگزین هستند که حضور شما را پر می‌کنند. سر کار می‌روید، مسافرت می‌روید، سرتان شلوغ است، و با همه اینها همسرتان عشق شما به خود را به خاطر دارد و فکر می‌کند که وقتی از او دورید به فکرش هستید. یعنی وقتی حتی حضور ندارید باز امتیاز می‌گیرید. عشق ثابت‌کننده دوراندیشی است.
عشق مثل ورزش است. اگر صبح‌ها می‌دوید به این معنی نیست که آن شب دچار سکته قلبی نمی‌شوید. عشق به این معنی نیست که: من برایت گل خریدم پس باید امشب با من رابطه جنسی داشته باشی. ورزش جسم را سالم می‌کند. عشق و محبت هم می‌تواند در واکنش‌پذیری خانم‌ها موثر باشد. روشی عملی و تاکتیکی است که برای بالاتر بردن احساس ارتباط و صمیمیت او می‌توانید به کار گیرید.
۲. درخواستتان را شخصی کنید.
درخواستتان باید مرتبط با او باشد نه مرتبط با احساس نیاز خودتان به داشتن رابطه جنسی. اگر دوست دارد اول او را لمس کنید، با محبت و عشق‌نوازی شروع کنید. جملاتی مثل، «می‌خواهی سکس داشته باشیم؟» زنان را سرد می‌کند. این سوال اصلاً درست نیست، درواقع، پیشقدم شدن و شروع نباید به شکل یک سوال باشد، باید بیان چیزی باشد که می‌خواهید.
به چشمانش نگاه کنید، زیباییش را تحسین کنید. به او بگویید که می‌خواهید با او عشق‌بازی کنید. این خیلی شخصی‌تر از این است که بگویید، «امشب حوصله سکس داری؟» با این روش غلط ممکن است زن‌ها تصور کنند که مردها فقط دنبال رابطه جنسی هستند. باید به او نشان دهید که او را می‌خواهید نه رابطه جنسی با او را.
شاید به نظرتان برسد که این کار بیهوده‌ای است چون حتماً همسرتان می‌داند که او را می‌خواهید و نه فقط رابطه جنسی با او را. اما در واقعیت پاسخ منفی است. برای خانم‌ها همه چیز باید با هم پیش رود. نمی‌توانید فقط به چیزی که در ذهن خودتان است بسنده کنید و چیزی به زبان نیاورید.
۳. وقتی ارضاء شود، بر قله کوه خواهد بود.
از لحظه شروع، حدود ۴۰  دقیقه طول می‌کشد که خانم‌ها به اوج لذت جنسی برسند. برای اینکه تمایل آنها به داشتن رابطه جنسی به اوج برسد، به ۲۰ دقیقه ناز و نوازش کردن نیاز دارند. بعد ۲۰ دقیقه دیگر طول می‌کشد که با تحریک ناحیه تناسلی‌شان، ارضاء شده و به ارگاسم برسند.

اگر عجله کنید، به این نتیجه خواهد رسید که آن شب، شب او نیست و از شما می‌خواهد که کار خودتان را بکنید. این برای مردان معمولاً راضی‌کننده نیست زیرا دوست دارند طرفشان هم واکنش‌ داشته باشد. تقریباً اکثر خانم‌ها تصور می‌کنند که ارضاء شدنشان خیلی طول می‌کشد.
مقدار تستوسترون، هورمونی که هم در مردان و هم در زنان وجود دارد و مسئول میل فیزیولوژیکی به رابطه جنسی است، در همسرتان یک صدم شما وجود دارد. مثل بدنسازی کردن با استیرویید و بدون استیرویید می‌ماند.

کسی که استیرویید مصرف می‌کند به مراتب بالاتر از فرد عادی عضله‌سازی خواهد کرد. مقدار طبیعی تستوسترون در آقایان ۱۰۰۰-۳۰۰ ng/dL سرم خون است. والدین دخترها از مردها و پسرهایی که روی ۱۰۰۰ هستند واهمه دارند و مردهایی هم که روی ۳۰۰ هستند معمولاً بخاطر کم بودن میل حنسی به دنبال مشاوره می باشند.

این مردان صبح‌ها نعوظ نداشته، حتی با مصرف ویاگرا باز هم مشکل دارند و فقط هفته‌ای یکبار به رابطه جنسی فکر می‌کنند. حالا سطح تستوسترون در خانم‌ها در ۱۸ سالگی روی ۷۰ است و در ۴۰ سالگی به نصف آن میزان می‌رسد. تجربه او از بدنش بسیار با شما تفاوت دارد.

یک دلیل عمده که مردها بیشتر به دنبال رابطه جنسی هستند تا خانم‌ها همین سطح تستوسترون است. البته خانم‌ها هم رابطه جنسی می‌خواهند و به آن نیاز دارند اما تا موقعی که انجامش نمی‌دهند این مسئله را نمی‌فهمند.
۴. در نیمه راه، روش‌ها، سبک‌ها و خیال‌پردازی‌های جدید را امتحان کنید.
اگر عاشق رابطه جنسی باشید، احتمالاً فانتزی‌های زیادی برای جالب‌تر و داغ‌تر کردن رابطه جنسی در ذهن دارید اما ممکن است از طرف همسرتان مورد استقبال قرار نگرفته باشند.

بهترین زمان برای پیشنهاد دادن یک چیز جدید، موقعی که پشت ماشین به خانه برمی‌گردید نیست، بلکه بعد از وقتی است که تحریک شده است. در آن زمان خجالتش کمتر شده است، جلو ابراز احساسات خود را نمی‌گیرد و از پیشنهادتان استقبال خواهد کرد.
اما دقت کنید که بعد از امتحان کردن آن نگویید، «مطمئن بودم که خوشت می‌آید»، درعوض به او اطمینان بدهید و بگویید، «دیشب واقعاً عالی بود». بقیه جزئیات را بگذارید برای بار بعدی که تا نیمه راه با او پیش رفته باشید. به دلایل نامعلومی در مواقع عادی خانم‌ها از حرف زدن درمورد این مسائل شرم دارند به همین دلیل بهتر است حرف زدن در این مورد را بگذارید برای وقتی که تحریک شده باشد.
خانم ها معمولاً ترمز رابطه‌جنسی هستند نه موتور آن. در اکثر موارد بااینکه از امتحان کردن روش‌های جدید در رابطه‌جنسی بدشان نمی‌آید  اما تصور می‌کنند که موجب انحراف شما از اصول می‌شود.
باید به او درمورد مرزبندی‌های خودتان اطمینان دهید. اگر دوست دارید با او درمورد تخیلاتتان حرف بزنید، به او خاطرنشان کنید که آنها همیشه در حد همان تخیل باقی می‌مانند و هیچوقت انجامشان نخواهید داد. اگر می‌دانید که بعضی از تخیلاتتان هیچوقت مورد پذیرش او نخواهد بود، به او ثابت کنید که می‌شناسیدش و با احترام به او آنها را فقط در حد خیال نگه خواهید داد. و سعی نکنید وقتی تحریک شده است پایتان را فراتر بگذارید زیرا همه اعتماد او را از دست خواهید داد.
۵. بیست روش نوازش کردن جدید یاد بگیرید.
تفاوت بین یک ماساژ حرفه‌ای و نوازش پشت توسط شوهر وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده‌اید باید مشخص باشد. همچنین مرد باید بداند چطور ناحیه تناسلی زن را با علم و قصد تحریک کند. باید جزء به جزء اندام تناسلی او را بشناسد و چون در طی تحریک اندام جنسی زن تغییر می‌کند، باید این تغییرها را هم بشناسد: رنگ، انقباضات، بافت، خیس شدن، …
باید بتوانید ۲۰ روش مختلف برای لمس کردن همسرتان بلد باشید. دو مورد از بهترین آنها فشار و مالش و ترکیبی از هر دو است.
ازآنجاکه ۱۹ مورد از تماس‌هایی که بلد هستید ممکن است در یک شب خاص روی او اثر نکند، حال به هر دلیلی، عادت ماهیانه، خستگی، نفخ و از این قبیل، این همسرتان است که باید راهنمایی‌تان کند که کدام تماس خوب است و کدام نیست.

از او بخواهید که از ۱ تا ۵ به هر تماس شما امتیاز بدهد تا بفهمید که کدام تماس واقعاً برای او لذت‌بخش است و باید تکرارش کنید و کدام تماس در او تاثیری ندارد و نباید دیگر امتحانش کنید. تقصیر شما نیست اگر فقط از یک حرکت خوشش آمد و خواست آن را پشت هم تکرار کنید. اوست که باید انتخاب کند. اما اگر فقط یکی دو روش را بلد باشید و بخواهید که همه چیز را خیلی تند پیش ببرید، آنوقت تقصیر خودتان است.
تشویقش کنید که اولویت‌هایش را به شما بگوید. فکر نکنید که خودتان می‌دانید چه باید بکنید. اگر راهنمایی‌تان می‌کند ناراحت نشوید. اگر روش‌های زیادی بلد باشید می‌توانید مطمئن گردید که در هر شرایطی هم که باشد راهی برای لذت دادن به او پیدا خواهید کرد.
درمورد روش‌های تماسی مختلف تحقیق و مطالعه کنید. روی خود او امتحان و تجربه کنید تا یاد بگیرید که چطور می‌توانید به او لذت دهید. فیلمهای پورنو معمولا تکنیکهای غیر واقعی رابطه جنسی را که عمدتاً بروی دخول استوار است به نمایش میگذارند در صورتی که حقیقت این است که اغلب خانمها از طریق دخول به اوج نمی رسند و فقط 15 تا 20 درصد از آنها از این طریق ارگاسم میشوند اما 100 درصد خانمهایی که از لحاظ جنسی بیماری خاصی ندارند از طریق تحریک کلیتوریوس می توانند ارگاسم را تجربه کنند.

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه

دسته: ,,
ساعت ارسال:19:0
دیدگاه ها:

 

درد هنگام رابطه جنسی,علت معاشقه دردناک,دلایل رابطه جنسی دردناک

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه    
شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند كه در حین معاشقه درد زیادی احساس میكنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این  تجربه درد مانع كار می شود.
هیچ كس نباید در حین  معاشقه درد و ناراحتی بكشد .به همین دلیل اولین توصیه به كسانی كه درد را تجربه می كنند :

از  معاشقه دردناک پرهیز کنید.  معاشقه برای لذت و خوشی و كیف كردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام  معاشقه نشانگر این است كه یك جای كار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشكل دست به گریبانند.
دخترانی كه برای اولین بار عمل دخول آلت مرد را در درون خود تجربه می كنند ( دختران باكره ) ممكن است خود عمل پاره شدن پرده بكارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس ناراحتی آنان شود. كه شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و نیز جنبه های روانی دختر كه به انقباض ماهیچه های بدن او و در نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر می شود.
برای جلوگیری از این مشكل ، بهتربن كار صحبت با همدیگر، آماده سازی هم و اعلام این مسئله كه اولین بار من است و تجربه ندارم و بنابراین زوجین عمل دخول را با كمك و هماهنگی هم انجام دهند .
در بسیاری از مواقع شكل و شیوه فعالیت و تحرك شریك جنسی شما باعث این درد می شود . مثلا افراد بی تجربه ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل زن انجام می دهد.

یا اینكه از یك زاویه نامناسب آلت خود را وارد واژن می کند. دلیل دیگر احساس درد می تواند كمبود ترشحات فرج زن باشد. استفاده از یك سری دارو ها در كم كردن ترشحات واژن تاثیر دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث كم شدن ترشحات واژن می شود .
صحبت كردن با هم ، تغییر زاویه دخول، یواش كردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشكل است.  راه دیگر استفاده از كرمهای لزج كننده است كه به همین نام در داروخانه یافت می شود .
در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و  معاشقه و ناز  و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریك ترشحات باعث خشك ماندن واژن و عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت مرد می شود كه به احساس درد و ناراحتی زن در  معاشقه منجر میشود .
اما گاهی اوقات با وجود به كارگیری روش های لازم ( معاشقه) برای تحریك و آماده سازی زن قبل از  دخول ، باز واژن زن ترشحات لازم را انجام نمی دهد؛ یعنی واژن هنوز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود. در نتیجه تماس و ضربه های یك آلت سفت را بر نمی تابد و باعث درد می شود .
برای حل این مشكل مرد باید قبل ازقراردادن آلت از انگشتان خود استفاده كند. و به تحریك واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنكه نوازش ،بوسه ، تحریك چوچوله و... را قبلا انجام داده باشد .
به كارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است. چون هم به نوبه خود زن را تحریك می كند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس می كند (محیطی گرم . نرم . خیس . لزج و منبسط  که ضمنا بهتراست درچشمهای هم نگاه كنند).

البته بعضی از زن ها از این کار خوششان نمی آید. در این موارد نباید زور و تحمیلی در کار باشد. بلکه کم کم او را آماده کنید .
گاهی انقباض شدید ماهیچه های كناره دیواره واژن هم باعث احساس درد می شود .دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب ، نگرانی، ترس، واهمه و فشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بی جای مرد از او در امور جنسی ناشی می شود.

یعنی مشكل یك عامل روانی دارد. تلاش برای عمل هم آغوشی در یك فضا و محیط مناسب ، بوسه و  معاشقه طولانی، آماده سازی درست و حسابی دو طرف برای دخول و كنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشكل می انجامد .
اما هستند زنانی كه پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشك مراجعه كنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف) است كه راه آن مراجعه به پزشك است. قابل ذکر است استفاده از عطر و كرم در فرج و اطراف آن گاهی باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها می شود.

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
 ترغیب همسر جهت برقراری رابطه جنسی

دسته: ,,
ساعت ارسال:18:54
دیدگاه ها:

 

رابطه جنسی, رابطه زناشویی, زناشویی

ترغیب همسر جهت برقراری رابطه جنسی
هر چقدر هم که از شروع زندگی مشترک شما و همسرتان زمان گذشته باشد، بازهم شما همیشه شروع کننده رابطه جنسی هستید. هرچند مردها از پیش قدم شدن برای رابطه جنسی هیچ ابایی ندارند ولی همه آنها دوست دارند که گاهی هم زن اولین قدم را برای شروع بردارد.
در حقیقت مردها هیچوقت نمیفهمند که چرا بعضی از زنها هرگز به هنگام احساس تحریک جنسی و شهوت، از آنها تقاضای رابطه جنسی نمیکنند؟
برای خودداری زنها در ابراز تمایل و اقدام برای شروع سکس دلایل متعددی وجود دارد که در اینجا شایعترین آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. شما با بکار گیری چند نکته ساده میتوانید بر این اشتباه زن فایق آمده و او را وادار سازید که حداقل در نیمی از موارد برای انجام سکس با شما پیش قدم شود.
1- اغلب زنها احساس میکنند که اجباری برای شروع رابطه جنسی ندارند. آنها میدانند که مرد هر وقت که بخواهد تقاضای خود را برای رابطه جنسی مطرح میکند و آنها خواسته مرد را برآورده خواهند کرد. وقتی که همیشه شما درخواست کننده رابطه جنسی باشید، دیگر زن اجباری برای خودش در اینکار نخواهد دید و احساس میکند که هرگز مجبور به شروع سکس نخواهد بود.
برای حل این مشکل شما باید گاهی خویشتن دار باشید تا ارزش شما مشخص شود! اگر شما قبلا" در هفته چند بار رابطه جنسی داشته اید حالا زن در همین فاصله زمانی منتظر شماست. در طول هفته او را با بوسه های شهوانی و ماساژ تحریک کنید و هنگامیکه احساس کردید که خوب تحریک شده است، زیرکانه خود را کنار بکشید و بکار دیگری غیر از رابطه جنسی مشغول شوید.

اگر یک هفته به اینکار ادامه دهید مطمئن باشید آنقدر او را تحریک کرده اید که مطمئنا" دیگر آخر هفته، شما را راحت نخواهدگذاشت!!
2- در برخی از جوامع عقب افتاده این تصور وجود دارد که فقط زنهای هرزه و بدکاره شروع کننده رابطه جنسی هستند. لذا درخواست رابطه جنسی از جانب زن یک پدیده زشت محسوب شده و همه از آن رویگردانند. در چنین شرایط فرهنگی، زن میپندارد که در صورت پیش قدم شدن برای شروع رابطه جنسی، از جانب مرد متهم به هرزگی و فساد شده و ممکنست از سوی او رانده شود.
شما باید ریشه چنین تفکری را در ذهن او بخشکانید. فقط کافی است یکروز برای او توضیح دهید که چگونه و با انجام چه کارهایی توسط وی، تحریک میشوید و به او بگویید چون شما زن و شوهر هستید شروع سکس توسط او به هیچ وجه عیبی نداشته و شما را خیلی خوشحال میکند.

منتظر برداشتن اولین قدم از سوی همسرتان باشید و او را بخوبی در مورد رفتاری که انجام میدهد راهنمایی کنید. وقتی او نشانه های لذت را در وجود شما ببیند و مورد تشویق قرار گیرد، کلیه افکار پوسیده قبلی را بدست فراموشی خواهد سپرد.
3- بعضی از زنها بخاطر ترس از طرد شدن ازسوی مرد، هرگز برای شروع رابطه جنسی پیش قدم نمیشوند. آنها همیشه از بابت واکنش منفی از سوی مرد نگرانند و میترسند عملی را انجام دهند که مورد پسند و رضایت مرد نباشد.
برای غلبه بر چنین احساسی باید او را مرتب مورد تشویق قرار دهید. مثلا" اگر زن دست خود را روی ران شما گذاشت، دستش را همانجا بگیرید یا اگر شما را بوسید، شما هم با بوسه های آتشین پاسخ او را بدهید و همین طور او را مرحله به مرحله جلو ببرید.
به این ترتیب با واکنش مناسب به تحریکات او میتوانید اعتماد به نفس زن را بالا برده و ترس او را از بین ببرید. بعد از مدتی زن میتواند براحتی خودش رابطه جنسی را شروع کند. برای کمک بیشتر به او بهتر است برایش توضیح دهید که از انجام چه کارهایی در رابطه لذت بیشتری میبرید. او با کمال میل آنها را برای شما انجام خواهد داد. بیاد داشته باشید که هرگونه عکس العمل ناخوشایندی از جانب شما ممکن است تاثیر منفی و غیرقابل جبرانی در ذهن او بجا بگذارد.
4- گاهی ممکن است زن سرحال نبوده و دل و دماغ برای رابطه جنسی نداشته باشد. کاهش میل جنسی در زن یا عدم جذابیت مرد برای او، همه میتوانند باعث شوند تا زن به بهانه های گوناگون مثل سردرد یا احساس کسالت از انجام عمل جنسی سرباز زند.
بی میلی جنسی در زن مشکلترین و سخت ترین موضوعی است که شما با آن مواجه میشوید. ابتدا باید مشخص کنید که علت بی علاقگی زن به سکس چیست، سپس درصدد رفع علت آن برآیید. اگر به مرور زمان و بتدریج علاقه او نسبت به شما کم شده باشد، باید علت آنرا دقیقا" بررسی نموده و موقعیت خود را تثبیت کنید.

اگر رابطه جنسی برای شما عادی شده،سعی کنید تا روش  خود را عوض کنید و جذابیت بیشتری به آن بدهید. بزودی خواهید دید که تمایل همسرتان برای رابطه با شما بالا خواهد گرفت.
درصورتیکه شما جذابیت سابق خود را برای او از دست داده و برایش عادی شده اید، باید مجددا" به حال و هوای گذشته برگردید و مجددا" صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هایش را در خود زنده کنید.به این ترتیب خیلی زود آتش عشق و علاقه او نسبت به شما دوباره شعله ور خواهد شد.
با کمی صبر و پشتکار و بکار گیری نکات بالا شما میتوانید حتی خجالتی ترین زنها را هم وادار کنید تا در برخورد باشما برای شروع رابطه جنسی پیش قدم باشند.

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان

دسته: ,,
ساعت ارسال:13:4
دیدگاه ها:

 

تحریک جنسی,روشهای تحریک جنسی

روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان
چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟
چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟
چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟
هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.
رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست.

پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال کنید.
به خودتان متکی باشید
فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.
البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

تنوع، مزه ی زندگی است
احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.
* مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید
* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید
* عطر خوشبو استفاده کنید
* حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
* معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .
*رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود
* با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید ...
* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.
* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .
* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.
* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .
* فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.
* مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد
* مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .
*زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب

افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود
*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .
*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.
* شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود .

وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.
* شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.
*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.
و...هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

اگر همه چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید
زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های مناسبی نیستند. درست است که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟
قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.
افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن شوید

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
همسرم بدبین است، چطور با او رفتار کنم؟

دسته: ,,
ساعت ارسال:13:2
دیدگاه ها:

 

بدبینی و شك,بدبینی به همسر

 

خیلی اوقات بدبینی و شك بین زوجین از علاقه و عشق زیاد به یكدیگر نشات می‌گیرد. خانم همسرش را تنها متعلق به خود می‌داند و طبیعتا هر نوع رفتار خارج از منزل برایش سخت و غیر قابل هضم است.

 

بنابر آخرین آمار منتشر شده در تهران بزرگ و بسیاری از شهرهای دیگر كشورمان، روند طلاق رو به افزایش است. این در حالی است كه وقتی نیم نگاهی به علل این پدیده ناهنجار در میان زوجین می‌اندازیم، می‌بینیم كه خیانت از سوی طرفین یكی از مهم‌ترین دلایل این نوع طلاق‌ها به شمار می‌رود كه البته تنها دلیل نیست اما همین یك نشانه كافی است كه شك و بدبینی را در میان زوجین همچون بذری بكارد و اگر زوجین روش مقابله با این نوع بدبینی‌ها و شك را ندانند، طبیعتا شالوده خانواده‌شان خیلی زود از هم خواهد پاشید.

 

بدبینی به همسر اشكال متفاوتی دارد

خیلی از زوجین بدبینی‌های بیمارگونه خود را نوعی رفتار طبیعی تلقی می‌كنند و آن‌را با عناوینی همچون غیرت و تعصب و مراقبت توجیه می‌كنند، حال آن‌ كه واقعیت چیز دیگری است.

اساسا بدبینی به همسر در 3 حالت كلی بروز می‌كند :

1 - گروه اول افرادی هستند كه بدبینی در ذاتشان است. این افراد را از همان ابتدای زندگی براحتی می‌توان شناخت؛ آن زمان كه نسبت به هر موضوعی نیمه خالی لیوان را می‌بینند و در رابطه با پیرامون خود نوعی نگاه منفی دارند.

 

2 - گروه دوم افرادی هستند كه نوعی وسواس نیز در بدبینی‌هایشان نهفته است. این دسته از زوجین نسبت به برخی رفتارها و واكنش‌های همسر خود به جنس مخالف، حال در محیط كاری باشد، نوعی وسواس فكری دارند كه در پاره‌ای اوقات همراه با بدبینی به وی است كه البته در این فرم باز هم اختلاف بین زوجین خیلی پدیدار نمی‌شود.

 

3 - گروه سوم كه در حقیقت روزگاری جزو گروه‌های یك و دو بودند بشدت در معرض خطرند، چرا كه مبتلا به اختلالات پارانوئیدال می‌شوند به این معنا كه با كنار هم گذاشتن برخی پارامترهای خیالی به این نتیجه می‌رسند كه همسرشان قطعا در حال خیانت به وی است و این فكر همچون خوره جسم و روح فرد را نابود می‌كند و اگر خوشبین باشیم كه اتفاق ناگواری در این بین نیفتد، طلاق و جدایی بین زوجین مسالمت آمیز ترین اتفاق است.

 

ریشه‌های بدبینی به همسر

_ خیلی اوقات بدبینی و شك بین زوجین از علاقه و عشق زیاد به یكدیگر نشات می‌گیرد. خانم همسرش را تنها متعلق به خود می‌داند و طبیعتا هر نوع رفتار خارج از منزل برایش سخت و غیر قابل هضم است. بتدریج این عشق و علاقه به نوعی احساس شكست از دیدگاه خودش تبدیل می‌شود و هر آن فكر می‌كند كه زندگی اش در حال فروپاشی است.

 

_ عدم شناخت كافی از همسر، اساس بدبینی و شك به وی است. وقتی مرد از همسر آینده‌اش تصویری دیگر را در ذهن می‌پرورانده با ورود به زندگی مشترك متوجه می‌شود كه درانتخابش اشتباه كرده و این خود نوعی نفرت و انزجار را در وی نسبت به همسرش ایجاد می‌كند و طبیعتا این موضوع مهم‌ترین دلیل می‌شود برای پیدایش بهانه گیری‌ها و بدبینی‌های بیمار گونه.

 

_ فرزندان والدین بدبین و شكاك در طول زندگی یاد می‌گیرند كه در آینده نیز نسبت به همسرشان و اطرافیان خود بدبین و شكاك باشند. این موضوع نقش تربیت خانواده را براحتی روشن می‌كند، این‌گونه كه فرزندتان از شما بدبینی و شك به همسرش را یاد می‌گیرد.

 

_ مراقبت از خانواده در مقابل سنگ اندازی و حسادت‌های دشمنان خانوادگی كه عموما به شكل یك دوست وارد زندگی می‌شوند نیز اساس خیلی از بدبینی‌ها و سوءتفاهم‌هاست. دوست شما نسبت به زندگیتان حسادت می‌كند و بر همین اساس پروژه‌ای را پیاده می‌كند كه اطمینان شما را نسبت به همسرتان سلب كند.

 

چه باید كرد؟

1 - همیشه سعی كنید در هر موضوعی با همسر خود صادق باشید

ریشه بسیاری از بدبینی‌ها عدم صداقت در ابتدای زندگی است. زن یا مرد رازی را در زندگی دارد كه می‌كوشد آن را از همسرش پنهان كند كه البته در بیشتر مواقع موفق نمی‌شود و خود این پنهانكاری نقطه شروع بدبینی‌ها می‌شود.

 

2 - نسبت به قول و قرار خود با همسرتان خیلی حساس باشید

این موضوع برای مردها باید بیشتر رعایت شود، چرا كه خانم‌ها هر نوع تاخیر را در رسیدن به قرار مثبت نگاه نمی‌كنند و طبیعتا افكار منفی در آنها شكل می‌گیرد.

 

3 - در مراودات اجتماعی خود خیلی مراقب باشید بویژه اگر طرف شما جنس مخالف باشد

هر نوع صحبت غیركاری، تماس‌های بی‌مورد و روابط آزاد در محیط‌های كاری نتیجه‌ای شوم در بردارد كه اگر شما هم فكری در سر نداشته باشید، همسرتان جور دیگری برداشت می‌كند.

 

4 - از غافلگیری‌های احساسی كه نیازمند پروژه‌ای پیچیده باشد، پرهیز كنید

مثلا برای سالگرد ازدواجتان بخواهید همسرتان را غافلگیر كنید و نوعی پنهانكاری داشته باشید. دیده شده كه بسیاری از زوجین به این نوع كارها با بدبینی نگاه می‌كنند كه اگر هم به خیر و خوشی ختم شود، گمان می‌كنند كه پایان خوش كار هم در حقیقت قسمتی از یك پروژه خطرناك برای خیانت به وی بوده است.

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
بدون نگرانی عروسی کنید

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:57
دیدگاه ها:

 

 

نگرانی های قبل از عروسی

 

نگرانی های قبل از عروسی زیاد هستند اما شاید یکی از مهم ترین آنها، آماده کردن مقدمات برگزاری مراسم باشد و مهم تر از همه این ها، مقدمات آماده شدن عروس و داماد. می خواهیم امروز درباره نگرانی شایع میان عروس خانم ها صحبت کنیم. نگرانی از انتخاب بهترین لباس برای بهترین شب زندگی شان.

«سردرد گرفتم از بس که دنبال لباس عروس گشتم!... دیگه از گشتن خسته شدم!... چیزی به عروسی نمونده اما من هنوز تصمیم نگرفتم!...» آیا این جملات برای شما آشناست؟ ممکن است شما هم از آن دسته عروس خانم هایی باشید که امور مهمی مثل انتخاب لباس عروس باعث افزایش استرس شما می شود. نگرانی را کنار بگذارید و استرس نداشته باشید. انتخاب لباس عروس یک فرآیند طولانی است که نیاز به زمان، انرژی و صبر دارد. در این مقاله چند روش برای کاهش استرس در هنگام خرید مهمترین لباس زندگیتان را ذکر می کنیم.

1 –تصویری کلی از آنچه می خواهید داشته باشید

قبل از اینکه به فروشگاه ها و مزون ها بروید، در خصوص سبک و مدل کلی لباس عروس مورد نظر خود فکر کنید.

منظورم این است که باید حدودا بدانید که به دنبال چه سبک و طرحی هستید: پف دار یا راسته؟ آستین دار یا بدون آستین؟ یقه هفت یا دکلته؟ سنتی یا مدرن؟ این بستگی به سلیقه شما، فرهنگ حاکم بر خانواده شما و همچنین شکل اندام شما دارد.

همچنین می توانید با اعضای خانواده و دوستان خوش سلیقه خود مشورت کنید. ژورنالهای لباس عروس را بررسی کنید و از همه مهمتر و راحت تر: در اینترنت جستجو کنید. این روشها به شما کمک می کنند که یک دید کلی در خصوص لباس عروس مورد نظر خود پیدا کنید.

2 –هنگام مراجعه به بازار یک دوست را نیز همراه خود ببرید

آنچه مسلم است تصمیم گیرنده اصلی شما هستید و بازهم بدیهی است که در هنگام انتخاب لباس عروس، خواهر یا مادر شما نیز همراه شماست. اما برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، یکی از دوستان خوش سلیقه خود را نیز با خود همراه کنید. دوستان نزدیک شما می توانند راهنمایی هایی به شما بکنند که ممکن است به ذهن شما و اعضای خانواده تان خطور نکرده باشد و حتی ممکن است ایده های تازه ای به شما بدهد که حتی فکرش را هم نمی کردید. علاوه بر این، حضور یک دوست نزدیک برای روحیه شما نیز خوب است و به شما قوت قلب بیشتری می دهد.

فراموش نکنید که شما شاید روزهای زیادی را به دنبال لباس عروس بگردید. طبیعی است که مشاهدات خود را فراموش می کنید. یادداشت کردن به شما کمک می کند که بتوانید به گذشته برگردید و جزئیات را به خاطر بیاورید. این در تصمیم گیری به شما کمک خواهد کرد و استرس شما را نیز کاهش خواهد داد

3 -مشاهدات خود را یادداشت کنید.

این یک اصل مهم است: وقتی اطلاعات از ذهن شما به روی کاغذ منتقل شوند، شما آرامش بیشتری خواهید داشت و استرس شما کم می شود. شاید تلفن همراه شما بتواند عکس های خوبی برای شما تهیه کند اما هیچ چیز مثل نوشتن نیست. یک دفترچه کوچک و یک قلم همراه داشته باشید و هر لباس عروسی که شما را به وجد آورد یا نظر شما را جلب کرد، یادداشت کنید. مواردی مثل: نام مدل، نام فروشگاه، آدرس و شماره تلفن، آنچه که در آن لباس نظر شما را جلب کرد، امتیازی که به آن می دهید، قیمت، کیفیت و خلاصه هرآنچه در تصمیم گیری و جمع بندی می تواند به شما کمک کند باید یادداشت شود.

فراموش نکنید که شما شاید روزهای زیادی را به دنبال لباس عروس بگردید. طبیعی است که مشاهدات خود را فراموش می کنید. یادداشت کردن به شما کمک می کند که بتوانید به گذشته برگردید و جزئیات را به خاطر بیاورید. این در تصمیم گیری به شما کمک خواهد کرد و استرس شما را نیز کاهش خواهد داد.

البته این خیلی مهم است که شما یک طرح کلی از لباس عروس مورد نظرتان در ذهن خود داشته باشید. این به خرید شما هدف می دهد. اما تعصب را نیز کنار بگذارید. منظورم این است که ممکن است مدل یا طرحی را پیدا کنید که می تواند بسیار مناسب باشد و شما را بسیار جذاب نشان بدهد اما با معیارهای اولیه و ذهنی شما مطابقت نداشته باشد. توصیه من این است: آن را امتحان کنید! شاید تعصب شما بر روی آنچه که در ذهن دارید باعث شود یک لباس عروس منحصر به فرد و زیبا را ندیده بگیرید. تنها راهی که به شما کمک می کند تصمیم درست بگیرید این است که آن را امتحان کنید. گاهی آنچه که در چارچوب ذهنی شما نبوده است، بهترین انتخاب است!

5 – تحت فشار افکار و نظرات دیگران تصمیم نگیرید

این طبیعی است که نزدیکان و خانواده شما (مادر، خواهر، خاله و... ) در خصوص اینکه چه لباس عروسی مناسب تر است اظهار نظر کنند و به شما مشاوره بدهند اما تصمیم گیرنده نهایی شما هستید. این عروسی شماست و شما فقط یک بار عروسی می کنید. پس اجازه ندهید شما را تحت فشار قرار بدهند. مشورت کنید، نظرخواهی کنید اما در نهایت خودتان تصمیم بگیرید.

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
شخصیت‌شناسی شوهر از روی کفش

دسته: ,,
ساعت ارسال:17:32
دیدگاه ها:

شخصیت‌شناسی شوهر از روی کفش

به جای اینکه به پالتو یا کیفش خیره شوید، نگاهی به پاهایش بیندازید. محققان می‌گویند، کفش‌ها می‌توانند در یک نگاه راز‌های شخصیت افراد را برملا کنند. از نظر آنها رنگ، جنس، مدل و حتی اندازه کفش‌ها به ما می‌گوید كه با چه کسی طرف هستیم و چطور باید با او برخورد کنیم. کفش‌ها به شما می‌گویند آیا این خواستگار، می‌تواند مرد رؤیاهای شما باشد یا اینکه 180درجه با آرزوهای شما فاصله دارد. روانشناسان دانشگاه کانزاس به شما توصیه می‌کنند، قبل از گرفتن هر تصمیمی به نشانه‌های زیر توجه کنید و کفش‌شناسی را یاد بگیرید.

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

 

برونگرا و روراست

اگر می‌خواهید با آدمی اجتماعی و برونگرا ازدواج کنید، بهتر است این همسر ایده‌آل را در میان طرفداران کفش‌های ورنی جست‌وجو کنید. بررسی‌ها می‌گوید که علاقه‌مندان به کفش‌های براق، افراد برونگرایی هستند که دنیای پر راز و رمز و پنهانی‌ای ندارند و نه تنها به راحتی با دیگران کنار می‌آیند، بلکه کشف کردن شخصیت‌شان هم کار دشواری نیست. البته کتونی پوش‌هایی که بیشتر کفش‌های رنگی را انتخاب می‌کنند هم می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. بررسی‌ها ثابت کرده است طرفداران کفش‌های رنگی برونگرا هستند و همان خصوصیات براق پوش‌ها را دارند. 

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

مارک دوست‌ و احتمالا پولدار

اگر دوست دارید بعد از ازدواج دیگر کار نکنید و هرقدر هم که می‌خواهید خرج کنید، به کفش خواستگار‌هایتان چشم بدوزید. مارک کفش او می‌تواند وضعیت جیبش را هم فاش کند. به گفته محققان کسانی که کفش‌های گرانقیمت می‌پوشند، درآمد بیشتری داشته و از خرج کردن این درآمد هم ابایی ندارند. این افراد دوست دارند خودشان را با کفش‌هايشان اثبات کنند و بد‌شان نمی‌آید که دیگران در نگاه اول به پاپوش‌هایشان خیره شوند. پس اگر می‌خواهید خیال‌تان از مخارج زندگی راحت باشد، با مردهایی که کفش ارزان و کهنه می‌پوشند قرار ازدواج نگذارید.

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

وظیفه‌شناس و اهل حساب و کتاب

دلتان یک زندگی کارمندی می‌خواهد و همسری وظیفه شناس که هر روز سر وقت از خواب بیدار شود و هر آخر ماه، حقوق مقرری را دریافت کند؟ شما باید این مرد را در میان افرادی جست و جو کنید که کفش‌های چندان نویی ندارند و در زمان انتخاب کفش‌هایشان، سراغ ساده‌ترین مدل‌ها می‌روند. چنین مردی ترجیح می‌دهد که به جای خرج‌کردن برای ظاهرش به آینده اقتصادی‌اش فکر کند. صاحب کفش‌های مستهلک، فردی قابل اتکاست که حساب و کتاب زندگی را خوب می‌داند و به جای درگیر زرق و برق شدن به کسانی که در قبال‌شان مسئول است فکر می‌کند و برای آسایش آنها تلاش می‌کند. البته این افراد تلاش می‌کنند تا همان کفش‌های کهنه را تمیز نگه‌دارند و هرگز با بی‌تفاوتی و شلختگی در مقابل شما حاضر نمی‌شوند. از نظر محققان صاحبان این کفش‌های به ظاهر کهنه، افرادي باوجدانی هستند که با خیال راحت می‌توانید پولتان را به آنها قرض دهید یا در موارد دیگر، روی وجدان اخلاقی‌شان حساب کنید.

محققان معتقدند، افرادي که بیش از حد نگران روابط‌شان هستند از کفش‌هایشان به بهترین شکل مراقبت می‌کنند، زيرا احتمالا آنقدر نسبت به قضاوت دیگران روی ظاهر‌شان نگرانند که نمی‌خواهندحتی یک ذره خاک روی کفش‌هایشان بنشیند

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

خیلی مرد و کمی خودخواه

اگر شما یک جوان امروزی باشید که لباس‌هایش را با مد روز انتخاب می‌کند و سراغ لباس‌هایی که سن را بیشتر نشان می‌دهد نمی‌رود، پس احتمالا شما با مرد‌هایی که کفش‌هایی به قول خودتان «پیرمردی» می‌پوشند میانه‌ای ندارید. محققان هم می‌گویند، ازدواج با کسانی که کفش‌های کاملا مردانه می‌پوشند هم مشکلات خاص خودش را دارد. طرفداران این کفش‌ها از نظر پژوهشگران، کمتر با دیگران کنار می‌آیند و کمتر حاضر می‌شوند به خاطر دیگران از عقاید‌شان بگذرند. اما گذشته از کفش‌های مردانه، پوشیدن چکمه‌های ساق‌کوتاه هم می‌تواند نشاندهنده چنین شخصیتی در خواستگار شما باشد. درست است که پوشیدن چکمه‌های ساق کوتاه، می‌تواند هرکسی را خوش‌تیپ‌تر نشان دهد اما اگر خلق و خوی خودتان کمی تند است، سراغ مردی که این کفش‌ها را به پا می‌کند نروید، زيرا احتمالا او هم فرد پرخاشگری است که راحت از کوره درمی‌رود. بررسی‌ها نشان می‌دهد چکمه ساق کوتاه، متعلق به افراد پرخاشگری است که به راحتی با هر کسی و هر شرایطی کنار نمی‌آیند.

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

آرام و اهل تساهل و تسامح!

خلق و خویی تند دارید و گمان می‌کنید اگر با مردی شبیه خودتان ازدواج کنید، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؟ با چنین شرایطی باید دنبال فردی آرام بگردید که با آرامشش روی رفتارها و نگاه شما به زندگی تاثیر می‌گذارد و با بدخلقی‌هایش اوضاع را برایتان سخت‌تر نمی‌کند. چنین مردی را باید در میان کسانی جست‌وجو کنید که کفش‌هایی به ظاهر نامساعد می‌پوشد.

افرادي که به ظاهر کفش‌هایشان اهمیت نمی‌دهند، اغلب افراد آسان گیری هستند که به عقاید دیگران احترام می‌گذارند و به معنای واقعی، طرفدار ضرب‌المثل معروف «عیسی به کیش خود، موسی به دین خود» هستند. البته اگر با چنین فردی ازدواج می‌کنید، نباید فراموش کنید که او علاقه‌ای به خوش‌پوش بودن ندارد و حتی اگر به یک مهمانی مهم دعوت شود، آنقدر به نظر دیگران اهمیت نمی‌دهد که بخواهد سراغ لباس‌های آراسته و نو برود. این افراد حتی تمایلی به پیروی از رسم و رسوم‌ها هم ندارند و دوست دارند همیشه از ساده‌ترین راه‌ها به هدف‌شان برسند.

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

خوش‌‌پوش‌ و احتمالا مضطرب

مردی به خواستگاری شما آمده که کفش‌هایش را به خوبی نگه می‌دارد و نمی‌گذارد رویشان خاک بنشیند! اولین چیزی که در ملاقات با او به آن توجه می‌کنید، تمیزی و نو بودن کفش‌هایش است؟ احتمالا این مرد همیشه جدید‌ترین مدل‌های کفش بازار را به پا می‌کند و در انتخاب این کالا یک حرفه‌ای به حساب می‌آید. درست است که چنین فردی می‌تواند شما را به راحتی به خود جذب کند، اما بهتر است قبل از آنکه دلتان را به او ببازید، کمی بیشتر تحقیق و صبر کنید. احتمالا چنین فردی با اضطراب ارتباطی روبه‌روست. محققان معتقدند، افرادي که بیش از حد نگران روابط‌شان هستند از کفش‌هایشان به بهترین شکل مراقبت می‌کنند، زيرا احتمالا آنقدر نسبت به قضاوت دیگران روی ظاهر‌شان نگرانند که نمی‌خواهند حتی یک ذره خاک روی کفش‌هایشان بنشیند. بسیاری از این افراد می‌ترسند از جمع طرد شوند و تنها بمانند و به همین دلیل به ظاهر‌شان بیش از آنچه که باید اهمیت می‌دهند.

 

صاحب این کفش چه شخصیتی دارد؟

شخصیت‌شناسی,شخصیت‌شناسی شوهر

خوش‌اخلاق‌و سخت‌پسند

دوست دارید با یک مرد آرام و سازگار ازدواج کنید که با همه شرایط شما کنار می‌آید و گلايه‌اي هم نمی‌کند؟ چنین مردی احتمالا برای ورود به هر محلی یا انجام هر کاری، کفش خاصی می‌پوشد. این افراد کفش‌ها را بر اساس کارکرد‌شان انتخاب می‌کنند و هرگز با کتانی پیاده رویشان به یک مهمانی رسمی نمی‌روند. دوستداران کفش‌های کاربردی، افراد سازگاری هستند که با عقاید مختلف آسان کنار می‌آیند و در هر جمعی می‌توانند جای خود را باز کنند. شاید این واقعیت که آنها از هر کفشی برای کار خاصی استفاده می‌کنند، نشاندهنده این باشد که می‌توانند در هر شرایطی با فرد خاصی خوش‌بگذرانند.

نویسنده : امیررضاآزادگان
فقط دخترها بخوانند: 6 مردی که مرد زندگی هستند

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:46
دیدگاه ها:

مرد زندگی,مرد رویایی,شناسایی مرد رویایی

 

فهمیدن اینکه آیا یکی از همین مرد‌های اطرافتان، مرد زندگی شماست یا نه، کمی زمان می‌برد. پس با نشانه‌های یک مرد رویایی آشنا شوید و ببینید که چه کسی در اطرافتان این نشانه‌ها را در رفتار‌هایش بروز می‌دهد.

 

ما نه کف دستتان را می‌خوانیم و نه فالتان را می‌گیریم؛ برای اینکه بگوییم کدام مرد، مرد زندگی شماست، نه می‌توانیم جادو کنیم و نه چیزی را پیشگویی کنیم. تنها می‌توانیم با دیدن و یادآوری برخی نشانه‌ها، امکان شناسایی مرد رویاییتان را برای شما فراهم کنیم. فهمیدن اینکه آیا یکی از همین مرد‌های اطرافتان، مرد زندگی شماست یا نه، کمی زمان می‌برد. پس با نشانه‌های یک مرد رویایی آشنا شوید و ببینید که چه کسی در اطرافتان این نشانه‌ها را در رفتار‌هایش بروز می‌دهد.

 

نشانه اول؛ احترام

وقتی می‌خواهیم ببینیم که آیا یک مرد، مرد واقعی زندگی شماست، به اولین نکته‌ای که باید توجه کنیم، وجود احترام است. احترام موضوعی است که در صدر جدول خوشبختی قرار دارد و خودش را به هزار و یک جلوه نشان می‌دهد و البته احترام یک موضوع ۲جانبه است؛ موضوعی که هم شما باید برای رعایت‌کردنش تلاش کنید و هم همسرتان باید در رفتار‌هایش آن ‌را نشان دهد. اگر می‌خواهید بدانید احترام در رابطه میان شما و نامزدتان جایی دارد، می‌توانید از نشانه‌های زیر کمک بگیرید:

 

_ اهل سازش است و به خاطر منافع مشترکتان کوتاه می‌آید. او گذشت‌های شما را می‌بیند و برای کم کردن فشار روی شما و ارتباطتان، گاهی از خواسته‌هایش می‌گذرد.

 

_ به احساسات و نگرانی‌های شما گوش می‌کند و بدون نصیحت کردن یا رنجیدن، برای درک کردنشان تلاش می‌کند.

 

_ می‌داند که یک آدم بی‌عیب و نقص نیستید اما شما را همان‌طور که هستید دوست دارد و با دیگران مقایسه‌تان نمی‌کند.

 

برای نظر‌های شما ارزش قائل است؛ قبل از هر تصمیم اساسی‌ای، نظر شما را می‌پرسد و با تک‌روی سعی نمی‌کند حرف خودش را به کرسی بنشاند.

 

_ وقتی موفقیتی به دست می‌آورید با تمام وجود برایتان خوشحال می‌شود و سعی می‌کند زمینه را برای موفقیت‌های آینده‌تان فراهم کند.

 

_ احترام فقط در لحن خوب و رفتار پرمحبت خودش را نشان نمی‌دهد. پس اول ببینید که نامزدتان نشانه‌های بالا را در رفتار‌هایش نشان می‌دهد یا خیر و بعد وجود آن‌ها را در رفتارهای خودتان بررسی کنید.

 

نشانه دوم : اولویت‌های مشترک

همه ما ایده‌آل‌هایی در ذهنمان داریم که از بچگی، ‌وقتی صحبت ازدواج در آینده می‌آید، در ذهنمان چرخ می‌زنند. از ویژگی‌های ظاهری‌ای مثل قد و وزن گرفته تا شرایط مالی، تحصیلات و خصلت‌های رفتاری. مسلما هیچ دختری دوست ندارد همسر آینده‌اش بی‌پول یا بدخلق باشد اما اولویت‌گذاری آدم‌ها برای این ویژگی‌ها یکسان نیست. یکی به شأن اجتماعی اهمیت بیشتری می‌دهد و یکی به خلق‌وخو؛ یکی خانواده برایش مهم است و یکی هم پول. اما برای شما کدام مهم‌تر است؟

 

_ برای انتخاب همسر، به الگوهای دیگران نگاه نکنید و سعی کنید که این موضوعات مهم را از نظر خودتان دسته‌بندی کنید.

 

_ مهم نیست که از نظر بقیه فردی که انتخاب کرده‌اید چقدر شگفت‌انگیز یا ایده‌آل است، مهم این است که این فرد چقدر به معیارهای خود شما نزدیک باشد و البته اینکه از مرزبندی‌ها و خط قرمز‌هایتان هم عبور نکند.

 

_ اگر به یک مورد خاص فکر می‌کنید و برای ازدواج فردی را بررسی می‌کنید، اول ۱۰ ویژگی مهمی که برایتان در اولویت قرار دارند را روی کاغذ بیاورید و بعد در مورد ایده‌آل بودن یا نبودن این فرد تصمیم بگیرید. حتی اگر او ۷ ویژگی از این ۱۰ تا را داشته باشد، می‌تواند یک همسر مناسب برای شما باشد.

 

_ تا اینجای کار ۵۰ درصد مشکل حل شده. حالا وقت آن است که از این همسر آینده هم بخواهیم اولویت‌هایش را روی کاغذ بنویسد و ببیندکه آیا شما هم می‌توانید همسر اید‌ه آلی برایش باشید یا نه!

 

نشانه سوم : از خط قرمز‌ها نمی‌گذرد

در هر ارتباطی خط قرمز‌هایی هست که شکسته شدنشان همه چیز را به هم می‌ریزد و البته محدودیت‌های همه ارتباط‌ها مثل هم نیستند. وقتی هم که پای زندگی مشترک به میان بیاید، خط قرمز‌ها پیچیده‌تر و گاهی هم غیرقابل عبور‌تر می‌شوند و به همین دلیل یکی از اصلیترین نشانه‌هایی که به شما می‌گوید یک مرد، همسر ایده‌آل شماست، احترام به همین خط قرمز‌هاست.

 

_ بعضی از خط قرمز‌ها در همه ارتباط‌ها مثل هم هستند و بعضی‌های دیگر هم تنها در مورد زندگی مشترک شما صادق هستند. پس اگر او می‌خواهد برایتان بهترین همسر دنیا باشد، باید هر دوی این مسیرهای ممنوعه را بشناسد و به آن‌ها احترام بگذارد.

 

_ یک همسر ایده‌آل نباید تنها و تنها از مسیرهایی که خودش درست می‌داند عبور کند بلکه باید نگاهی به مفهوم درست در ذهن شما بیندازد و در صورتی که می‌بیند انجام یک کار به تصور ذهنی شما در موردش آسیب می‌زند، از انجام دادنش دست بردارد.

 

_ شما هم در این مورد یک وظیفه دارید. درست است که بسیاری از این مرزبندی‌ها جزو کلیشه‌هایی هستند که همه مرد‌ها از آن باخبرند اما اگر مورد دیگری در ذهنتان وجود دارد، انتظار نداشته باشید که مردتان آن را حدس بزند بلکه با توضیح آن موضوع و بیان دلایلتان، اهمیت این خط قرمز را بازگو کنید و از او بخواهید که به این محدودیت احترام بگذارد.

 

نشانه چهارم : اجازه می‌دهد خودتان

همه ما دوست داریم بهترین باشیم. بهتر از چیزی که هستیم و حتی بهتر از چیزی که در توانمان هست. به خصوص اگر مقابل فردی بنشینیم که دوستش داریم و نگران از دست دادنش هستیم، دوست داریم خودمان را به‌مراتب بهتر از خود واقعیمان جلوه دهیم و ضعف‌ها و شکست‌هایمان را در مقابلش پنهان کنیم. دوست داریم او فکر کند، قوی‌ترین و ایده‌آل‌ترین دختر جهان هستیم و هیچ جای دنیا، فردی به مهربانی، صبوری و دانایی ما پیدا نمی‌شود ولی مدتی که بگذرد، ‌این تلاش برای بیش از حد خوب بودن و در واقع یکی دیگر بودن، برایمان خسته‌کننده می‌شود و میل ماندن در آن رابطه را از وجودمان دور می‌کند.

 

_ باید بدانید در یک رابطه ایده‌آل و در مقابل مردی که مرد زندگیتان است، شما هیچ نیازی به پنهان کردن خود واقعیتان نخواهید داشت.

 

_ می‌دانید او شما را همان‌طور که هستید دوست دارد و حتی اگر هزار زن قدرتمند‌تر و دانا‌تر از شما مقابلش ظاهر شوند، ‌باز هم شما را انتخاب می‌کند.

 

_ این حس به شما اعتماد به نفس می‌دهد و نمی‌گذارد که با حسادت، ترس‌ها و بی‌اعتمادی‌های بی‌مورد یا احساس ناامنی، زندگی مشترکتان را خراب کنید.

 

نشانه پنجم : از شما دفاع می‌کند

گرچه بهترین حالت ممکن این است که ازدواج شما همه را خوشحال کند و کوچک‌ترین سردی و مشکلی در این مسیر پیش نیاید اما نباید فراموش کنید که این حالت رویایی همیشه هم اتفاق نمی‌افتد. تفاوت‌های خانوادگی، تفاوت در انتظار‌ها و سبک زندگی و بسیاری عوامل دیگر می‌تواند انتقاد دیگران را متوجه شما و تصمیم مشترکتان کند. انتقادهایی که گاهی از طرف خانواده و اطرافیان شما بیان شده و گاهی هم به نامزدتان گفته می‌شوند و گوش او را پر می‌کنند.

 

_ اگر او همسر ایده‌آل شما باشد، با شنیدن این داوری‌ها و گوشه کنایه‌ها از تصمیمش دلسرد نمی‌شود و برای راضی کردن دیگران، به فکر تغییر برنامه‌هایش نمی‌افتد.

 

_ شاید شما ۲ نفر با گرفتن یک تصمیم مشترک بتوانید راه را برای این ازدواج هموار‌تر کنید اما یک مرد ایده‌آل هرگز بار این تغییرات را به دوش شما نمی‌اندازد و با قرار دادنتان در برابر دیگران، به‌دنبال حاشیه امنی برای خودش نمی‌گردد.

 

نشانه ششم : حستان به شما می‌گوید...

حتی اگر او تمام نشانه‌هایی که یک همسر ایده‌آل باید داشته باشد را دارد، باز هم به معنای این نیست که او مردی است که برای آرامش شما آفریده شده است. با وجود بررسی تمام این موضوعات، دست آخر باید به این فکر کنید که چه حسی درباره این مرد دارید.

 

_ آیا هر زمان که او را می‌بینید احساس شوق و هیجان سراغتان می‌آید؟ آیا بعد از هر دیدار، با اشتیاق منتظر گذاشتن قرار بعدی می‌مانید؟ آیا وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، دلتان می‌خواهد که زود همه‌چیز جفت‌وجور شود و برای همیشه در کنار او باشید؟

 

_ اگر پاسخ شما به این سوال‌ها منفی است اما وقتی دو‌دو‌تا چهارتا می‌کنید، می‌بینید که او ایرادی ندارد که بخواهید به خاطرش از ازدواج صرف‌نظر کنید، ‌دست نگه‌دارید!

 

_ حسی که شما باید به همسر آینده‌تان داشته باشید، حرف اول و آخر را می‌زند؛ حسی که اگر نباشد، ‌با وجود تمام ویژگی‌های مثبت هم نمی‌تواند شما را به ماندن در یک زندگی دلگرم کند.

نویسنده : امیررضاآزادگان
آیا می دانید هاله ی شما چه رنگیست؟به همراه خصوصیاتتان

دسته: ,,
ساعت ارسال:22:33
دیدگاه ها:
در صورتيكه تاريخ تولد شما در:

  اول فروردين ماه باشد سياه هستيد
بين دوم فروردين تا 11 فروردين باشد ارغواني هستيد
بين 12 تا 21 فروردين باشد. شما سرمه اي است
بين 22 فروردين تا 31 فروردين باشد نقره اي هستيد.
بين يكم ارديبهشت تا 10 ارديبهشت باشد سفيد هستيد.

نویسنده : امیررضاآزادگان
: گاهی اونقدر کسی رو دوست داری که نمی بینیش

دسته: ,,
ساعت ارسال:22:33
دیدگاه ها:
: گاهی اونقدر کسی رو دوست داری که نمی بینیش
اونقدر دوسش داری که نمی فهمی
و گاهی از سر شیطنت یا لجبازی اذیتش می کنی

نویسنده : امیررضاآزادگان
تست روانشناسی کامل و جالب برای شخصیت

دسته: ,,
ساعت ارسال:22:33
دیدگاه ها:

تصور کنید در بیابان خشک و بی پایانی در حال راه رفتن هستید خسته،گرسنه،تشنه،پس از 5 ساعت پیاده روی......ناگهان ساختمان مجلل و با شکوهی در جلوی شما ظاهر می شود.




نویسنده : امیررضاآزادگان
قابل توجه آقایان-چطور بفهميم دختري تمايل ازدواج دارد؟

دسته: ,,
ساعت ارسال:22:33
دیدگاه ها:

آنچه که اغلب آقايان به دنبالش هستند، يک سري علائم و نشانه هايي اسـت که بوسيله آنها متوجه علاقمندي حقيقي طرف مقابلشان شوند...


صفحه قبل صفحه بعد

درباره وب


رسانه .::kingmusic20::. روزانه با جديدترين موزیک و موزیک ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود.همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد. باسایت ما بروزباشید.