داستان "لیاقت عشق"

نويسنده وب

-------------لیست خوانندگان-------------

امکانات وب

    ورود اعضا:

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3
    بازدید ماه : 446
    بازدید کل : 113997
    تعداد مطالب : 580
    تعداد نظرات : 176
    تعداد آنلاین : 1

    تاریخ تاسیس:1391/11/10

    خبرنامه


    با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

    خبرنامه

    ایمیل خود را وارد نمایید


تبلیغات سایت

       
       
       
       

نویسنده : امیررضاآزادگان
داستان "لیاقت عشق"

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:31
دیدگاه ها:

 

داستان لیاقت عشق

 

 

روزی شیوانا پیر معرفت یکی از شاگردانش را دید که زانوی غم بغل گرفته و گوشه ای غمگین نشسته است. شیوانا نزداو رفت و جویای حالش شد. شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفایی یار صحبت کرد و اینکه دختر مورد علاقه اش به او جواب منفی داده و پیشنهاد ازدواج دیگری را پذیرفته است.

 

شاگرد گفت که سالهای متمادی عشق دختر را در قلب خود حفظ کرده بود و بارفتن دختر به خانه مرد دیگر او احساس می کند باید برای همیشه با عشقش خداحافظی کند.

 

شیوانا با تبسم گفت:" اما عشق تو به دخترک چه ربطی به دخترک دارد!؟"

 

شاگرد با حیرت گفت:" ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان هم در وجود من نبود!؟"

 

شیوانا با لبخند گفت:" چه کسی چنین گفته است. تو اهل دل و عشق ورزیدن هستی و به همین دلیل آتش عشق و شوریدگی دل تو را هدف قرار داده است. این ربطی به دخترک ندارد. هرکس دیگر هم جای دختر بود تو این آتش عشق را به سمت او می فرستادی. بگذار دخترک برود!

 

این عشق را به سوی دختر دیگری بفرست. مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی . معشوق فرقی نمی کند چه کسی باشد! دخترک اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت این آتش ارزشمند را ندارد. چه بهتر! بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند! به همین سادگی!"

 



مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
داستان جالب زن باهوش

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:27
دیدگاه ها:

داستان جالب زن باهوش,داستان جالب,داستان

داستان جالب زن باهوش

مردی تمام عمر خود رو صرف پول درآوردن و پس انداز کردن نموده و فقط مقداری بسیار اندکی از در آمدش را صرف معاش خود می کرد و در واقع همسر خود را نیز در این مکنت و بدبختی با خود شریک نموده بود.


تا اینکه روزی از روزها او به بستر مرگ افتاد و دیگر برایش مسلم گردید که حتما رفتنی است. بنابراین در لحظات آخر، همسرش را نزد خود خواند. از او خواست در آخر عمری قولی برای او بدهد و آن این بود که تمامی پول هایش را داخل صندوقی گذاشته و در کنار جسد وی در تابوت قرارداده تا او بتواند در آن دنیا آنها را خرج کند. همسرش در حالی که با نگاهی شفقت انگیز به شوهر در حال نزع می نگریست، قسم خورد که به قولش وفا کند.


در روز تشییع و درست وقتی که تمامی مقدمات فراهم شده بود و مامورین گورستان می خواستند میخ های تابوت را بکوبند، زن فریادی کشید و گفت: «صبر کنید یک سفارش او مانده که باید به اجرا بگذارم». سپس کیسه سیاهی را از کیفش بیرون آورده و آن را داخل صندوق کوچک درون تابوت قرار داد.


خواهر خانم که از شرح ما وقع خبردار بود با لحنی سرزنش آمیز به همسر متوفی گفت: «مگه عقل از سرت پریده؟ این چه کاری بود که کردی؟ آخه شوهرت اون پول ها رو چه جوری میتونه تو اون دنیا خرج کنه؟»


زن پاسخ داد: «من فردی با ایمان هستم و قولی را که به همسرم دادم هیچ وقت فراموش نکرده ام. اما برای راحتی او، تمامی پول ها رو به حساب خودم واریز کردم و براش یه چک صادر کردم که بعد از نقد کردنش، بتونه خرجشون کنه».

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
مدل مو

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:20
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
دموکراسی

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:18
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
جوراب

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:17
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
سبیل گذاشتن من

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:15
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
درس خوندن دخترا

دسته: ,,,
ساعت ارسال:12:13
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
خونه رفتن

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:12
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
گنجشک آبادانی

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:11
دیدگاه ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
تصور خواستگار

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:10
دیدگاه ها:

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
وسایل مورد نیاز برای ناخن گرفتن

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:8
دیدگاه ها:

 

 

 

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:8
دیدگاه ها:

 

 

 

نویسنده : امیررضاآزادگان
داستان خواندني تاجر و 4 همسرش

دسته: ,,
ساعت ارسال:12:0
دیدگاه ها:

داستان, داستانهای خواندنی, داستانک

تاجر ثروتمندی بود که چهار همسر داشت

در روزگار قدیم تاجر ثروتمندی بود که چهار همسر داشت.

همسر چهارم را بیشتر از همه دوست داشت و او را مدام با جواهرات گران قیمت پذیرایی می کرد. بسیار مراقبش بود و بهترین چیزها را به او می داد.

همسر سومش را هم خیلی دوست داشت و به او افتخار می کرد. نزد دوستانش او را برای جلوه گری می برد گرچه واهمه شدیدی داشت که روزی او با مرد دیگری برود و تنهایش بگذارد.

واقعیت این بود که او همسر دومش را هم بسیار دوست داشت. او بسیار مهربان بود و دائماً نگران و مراقب مرد بود. مرد در هر مشکلی به او پناه میبرد و او نیز به تاجر کمک می کرد تا گره کارش را بگشاید و از مخمصه بیرون بیاید. اما همسر اول مرد زنی بسیار وفادار و توانا که در حقیقت عامل اصلی ثروتمند شدن او و موفق بودنش در زندگی بود. اما اصلاً مورد توجه مرد نبود. با وجود این که از صمیم قلب عاشق شوهرش بود اما مرد تاجر به ندرت وجود او را در خانه ای که تمام کارهایش با او بود حس می کرد و تقریباً هیچ توجهی به او نداشت.

روزی مرد احساس کرد به شدت بیمار است و به زودی خواهد مرد.

حضرت علی علیه السلام می فرمایند: کسی که یقین دارد (به زودی) از دوستان جدا می شود و در زیر خاک مسکن می گزیند و با حساب الهی رو به روست و از آنچه بر جای گذاشته بی نیاز می گردد و به آنچه از پیش فرستاده محتاج می شود، سزاوار است که آرزو را کوتاه و اعمال صالح را طولانی کند

به دارایی زیاد و زندگی مرفه خود اندیشید و با خود گفت: من اکنون چهار همسر دارم ،اما اگر بمیرم دیگر کسی را نخواهم داشت، چه تنها و بیچاره خواهم شد ! بنابراین تصمیم گرفت با همسرانش حرف بزند و برای تنهاییش فکری بکند.

اول از همه سراغ همسر چهارمش رفت و گفت: من تو را از همه بیشتر دوست دارم و از همه بیشتر به تو توجه کرده ام و انواع راحتی ها را برایت فراهم آورده ام، حالا در برابر این همه محبت من آیا در مرگ با من همراه می شوی تا تنها نمانم؟

زن به سرعت گفت: “هرگز” ؛ همین یک کلمه و مرد را رها کرد.

مرد با قلبی که به شدت شکسته بود به سراغ همسر سومش رفت و گفت: من در زندگی تو را بسیار دوست داشتم آیا در این سفر همراه من خواهی آمد؟

زن گفت: البته که نه ! زندگی در این جا بسیار خوب است . تازه من بعد از تو می خواهم دوباره ازدواج کنم و بیشتر خوش باشم. قلب مرد از این حرف یخ کرد.

مرد تاجر به همسر دوم رو آورد و گفت: تو همیشه به من کمک کرده ای . این بار هم به کمکت نیاز شدیدی دارم شاید از همیشه بیشتر، میتوانی در مرگ همراه من باشی؟

زن گفت : این بار با دفعات دیگر فرق دارد. من نهایتاً می توانم تا گورستان همراه تو بیایم اما در مرگ … متأسفم !

گویی صاعقه ای به قلب مرد آتش زد. در همین حین صدایی او را به خود آورد: من با تو می مانم ، هر جا که بروی تاجر نگاهی کرد ، همسر اولش بود که پوست و استخوان شده بود. غم سراسر وجودش را تیره و تار کرده بود و هیچ زیبایی و نشاطی برایش باقی نمانده بود . تاجر سرش را به زیر انداخت و به آرامی گفت: “باید آن روزهایی که می توانستم به تو توجه میکردم و مراقبت می بودم…

در حقیقت همه ما چهار همسر داریم!

۱٫ همسر چهارم که بدن ماست. مهم نیست چه قدر زمان و پول صرف زیبا کردن او بکنی وقت مرگ ،اول از همه او، تو را ترک می کند.

۲٫ همسر سوم که دارایی ماست. هر چقدر هم برایت عزیز باشد وقتی بمیری به دست دیگران خواهد افتاد.

۳٫ همسر دوم خانواده و دوستان ما هستند . هر چقدر صمیمی و عزیز باشند وقت مردن نهایتاً تا سر مزارت کنارت خواهند ماند.

۴٫ همسر اول که روح ماست. غالباً به آن بی توجهیم و تمام وقت خود را صرف تن و پول و دوست میکنیم. او ضامن توانمندی های ماست اما ما ضعیف و تنها رهایش کرده ایم تا روزی که قرار است همراه باشد اما آن روز دیگر هیچ قدرت و توانی برایش باقی نمانده است.

و جا دارد بیان وزین و سراسر حکمت امیر المؤمنین علیه السلام را بیان کنیم :

«ان ایقن انه یفارق الاحباب و یسکن التراب و یواجه الحساب و یستغنی عما خلف، و یفتقر الی ما قدم کان حریا بقصر الامل و طول العمل »؛ کسی که یقین دارد (به زودی) از دوستان جدا می شود و در زیر خاک مسکن می گزیند و با حساب الهی رو به روست و از آنچه بر جای گذاشته بی نیاز می گردد و به آنچه از پیش فرستاده محتاج می شود، سزاوار است که آرزو را کوتاه و اعمال صالح را طولانی کند. (بحارالانوار، جلد ۷۰، صفحه ۱۶۷)

نویسنده : امیررضاآزادگان
داستان کوتاه هدیه فارغ التخصیلی !

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:56
دیدگاه ها:

 

مرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد. ماه ها بود كه ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه‏ های یك نمایشگاه به سختی توجهش را جلب كرده بود و از ته دل آرزو می كرد كه روزی صاحب آن ماشین شود. مرد جوان، از پدرش خواسته بود كه برای هدیه فارغ التحصیلی، آن ماشین را برایش بخرد. او می دانست كه پدر توانایی خرید آن را دارد. بلأخره روز فارغ التحصیلی فرا رسید و پدرش او را به اتاق مطالعه خصوصی اش فراخواند و به او گفت: من از داشتن پسر خوبی مثل تو بی نهایت مغرور و شاد هستم و تو را بیش از هر كس دیگری در دنیا دوست دارم. سپس یك جعبه به دست او داد. پسر، كنجكاو ولی نا امید، جعبه را گشود و در آن یك انجیل زیبا، كه روی آن نام او طلاكوب شده بود، یافت. با عصبانیت فریادی بر سر پدر كشید و گفت: با تمام مال و دارایی كه داری، یك انجیل به من می دهی؟ كتاب مقدس را روی میز گذاشت و پدر را ترك كرد.
سال ها گذشت و مرد جوان در كار و تجارت موفق شد. خانه زیبایی داشت و خانواده ای فوق العاده. یك روز به این فكر افتاد كه پدرش، حتماً خیلی پیر شده و باید سری به او بزند. از روز فارغ التحصیلی دیگر او را ندیده بود. اما قبل از اینكه اقدامی بكند، تلگرامی به دستش رسید كه خبر فوت پدر در آن بود و حاكی از این بود كه پدر، تمام اموال خود را به او بخشیده است. بنابراین لازم بود فوراً خود را به خانه برساند و به امور رسیدگی نماید. هنگامی كه به خانه پدر رسید، در قلبش احساس غم و پشیمانی كرد. اوراق و كاغذهای مهم پدر را گشت و آنها را بررسی نمود و در آنجا، همان انجیل قدیمی را باز یافت. در حالیكه اشك می ریخت انجیل را باز كرد و صفحات آن را ورق زد و كلید یك ماشین را پشت جلد آن پیدا كرد. در كنار آن، یك برچسب با نام همان نمایشگاه كه ماشین مورد نظر او را داشت، وجود داشت. روی برچسب تاریخ روز فارغ التحصیلی اش بود و روی آن نوشته شده بود: تمام مبلغ پرداخت شده است.

 

 

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
راز موفقیت از زبان سقراط!

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:46
دیدگاه ها:

 

 مرد جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست.  سقراط به او گفت، "فردا به کنار نهر آب بیا تا راز موفّقیت را به تو بگویم."

صبح فردا مرد جوان مشتاقانه به کنار رود رفت. سقراط از او خواست که به سوی رودخانه او را همراهی کند.  جوان با او به راه افتاد.

به لبهء رود رسیدند و به آب زدند و آنقدر پیش رفتند تا آب به زیر چانهء آنها رسید. ناگهان سقراط مرد جوان را گرفت و زیر آب فرو برد.  جوان نومیدانه تلاش کرد خود را رها کند، امّا سقراط آنقدر قوی بود که او را نگه دارد.

مرد جوان آنقدر زیر آب ماند که رنگش به کبودی گرایید و بالاخره توانست خود را خلاصی بخشد.همین که به روی آب آمد، اوّل کاری که کرد آن بود که نفسی بس عمیق کشید و هوا را به اعماق ریه فرو فرستاد.

سقراط از او پرسید، "زیر آب که بودی، چه چیز را بیش از همه مشتاق بودی؟"  گفت، "هوا."سقراط گفت، "هر زمان که به همین میزان که اشتیاق هوا را داشتی موفقیت را مشتاق بودی، تلاش خواهی کرد که آن را به دست بیاوری؛ راز دیگر ندارد."

مشاهده برچسب ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
دنیای بی وفا

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:15
دیدگاه ها:

به راستی چه دنیای بی وفایست.تا دیروز برای ماندنم گریه میکرد.امروز برای رفتنم میخندد.

نویسنده : امیررضاآزادگان
آلبوم گل بیتا از مرتضی پاشایی

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:55
دیدگاه ها:

توجه داشته باشید  ، به دلیل این که بلاگ تازه شروع به کار کرده ، از آهنگ ها و آلبوم های قدیمی و خاطره انگیز هم بهره میبریم

در این قسمت یادی میکنیم از البوم بسیار زیبا و خاطره انگیر گــل بیتا


http://s3.picofile.com/file/7541121498/justpashaei_blogfa_com_18_.jpg


01- Adam Ahani

02 - Adam Kush

03 - Mibakhsham

04 - Bito Mimiram

05 - Atlasi

06 - Gole Bita

07 - Hanozam

08 - Hala Omadi

09 - To Rafty

10 - Roto Bargardon

11 - To miri

12 - Kash Bedoni

 

نویسنده : امیررضاآزادگان
ویدئو کنسرت سنندج مرتضی پاشایی

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:52
دیدگاه ها:

ویدئو کنسرت سنندج

کیفیت ویدئو ها خوبه دیگه بیشتر از این از کنسرت انتظار نداشته باشید

تقدیم به شما دوستان عزیز

 

http://s4.picofile.com/file/7773341284/justia.jpg

 

 

نبض احساس1 - نبض احساس2

 

 

دیدی

 

 

دقیقه های آخر

 

عشق یعنی این

 

یکی هست

 

باید کاری کنی

نویسنده : امیررضاآزادگان
مدیریت

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:45
دیدگاه ها:

دوستانی که لینک تبلیغاتی میزارید دیگه از رو برید من هی حذف میکنم شما بازم میزاریدش.

باشه بینم کی کم میاره.فقط و فقط دوستانی که وب لاگ یا سایت یا وب سایت دارن که مال خودشونه و تبلیغاتی نیست ما تبادل لینک رو میپذیریم.لینکهای تبلیغاتی ممنوع

نویسنده : امیررضاآزادگان
پیشواز ایرانسل ( مرتضی پاشایی )

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:52
دیدگاه ها:


٣٣١٣٢٢٨ به گوش تو میرسه  
٣٣١٣٢٢۶ تو راست میگی  
٣٣١٣٢٣٠ چشمای من  
۲۲۱۱۵۶۳ سریال مثل شیشه  
٣٣١٣٢٢٩ شاید  
٣٣١٣٢٢٧ گریه کن  
٣٣١٣٢٢۵ یکی هست  

 

◄◄آهنگ پیشواز آلبوم یکی هست►►

 

 
  • ٣٣١۴٧٣٨ آرزو
  • ٣٣١۴٧٢٩ باید کاری کنی
  • ٣٣١۴٧٣٢ برو
  • ٣٣١۴٧٣٣ به خدا
  • ٣٣١۴٧٣٠ بیا برگرد
  • ٣٣١٣٢٢۶ تو راست میگی
  • ٣٣١۴٧٣۴ خاطره ها
  • ٣۳١۴٧٣۵ دقیقه های آخر
  • ٣٣١۴٧٣٧ دیدی
  • ٣٣١۴٧٣۶ عشق یعنی این
  • ٣٣١۴٧٣١ نبض احساس
  • ٣٣١۴٧٢٨ یکی بود یکی نبود

نویسنده : امیررضاآزادگان
کد آوای انتظار همراه اول

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:51
دیدگاه ها:

• یکی هست
30880
• یکی بود یکی نبود
30869
• نبض احساس
30872
• عشق یعنی این

30877

• نحوه فعال کردن آوای انتظار همراه اول: کد مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ اس ام اس دهید . در صورت مشکل با ۹۹۹۰ تماس بگیرید

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ دل من دل تو

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:46
دیدگاه ها:

دانلود با لینک غیر مستقیم

دل من دل تو

 

دانلود با لینک مستقیم

دل من دل تو

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ قدیمی به دادش رسیدم

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:42
دیدگاه ها:

دانلود آهنگ قدیمی به دادش رسیدم " مرتضی پاشایی

 

 

دانلود با لینک مستقیم

به دادش رسیدم

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ به خدا از مرتضی پاشایی(خودم خیلی خوشم ازش میاد)

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:31
دیدگاه ها:

http://s3.picofile.com/file/7556911933/justpashaei.jpg


به خدا

بخدا زوده زوده که بگی حرفی نمیمونه
بخدا زوده زوده واسه مردنه این دله دیوونه
بخدا خیلی زوده
بخدا سخته سخته که بخوام بمونم بی تو تو دنیا
بخدا سخته سخته که بگی نبوده چیزی بینه ما
بخدا خیلی سخته
دلتو راحت واسه همیشه نگو بریدی ساده
اونی که اینجاست دلشو راحت به تو داده
بگو یه خوابه بگو میمونی نرو میترسم بی تو
میمیره آخه دله شکستم تا بری تو
بخدا دیره میبینی به تو آخه اینجوری وابستم
بخدا ظلمه میدونی که قلبه تو هیچ موقعه نشکستم
بخدا خیلی دیره
بخدا بی تو این خونه واسم مثه زندون تنهایی
بخدا تنها این خوابه بگو نمیری بگو اینجایی
بخدا خیلی تنهام


Be Khoda

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ برو از مرتضی پاشایی

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:26
دیدگاه ها:

http://s3.picofile.com/file/7556903866/justpashaei_IR25_.jpg

برو
برو که خسته ام تا دیدی وابسته ام
روزی صد بار قلبه من و شکستی
برو که بسمه تو سینه پر از غمه
برو همین و تو مگه نخواستی؟
برو شکسته ام من و شبا اشک و غم
تنها موندیم گفتی برات مهم نیست
برو دلم پره بدجور ازت دلخوره
برو دلم دیگه به نام تو نیست
برو که از تو عشقه تو من دیگه دل بکنم
اونی که زندگیشو داده پای غمه تو منم
وقتشه دل بکنم
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بدم
برو فکر منم نکن تنهایی رو بلدم
دیدی چه جوری شدم
بگو چی بین ماست برو نگو اشتباست
باور کن من خسته شدم عزیزم
برو که وقتشه برو دلم حقشه
آخه تا کی باید من اشک بریزم
برو تموم بشه برو دل آروم بشه
دستام دیگه با دسته تو غریبست
برو دیوونه شم آخه چجوری بگم
کاش دلم دل به عشق تو نمی بست
برو که از تو عشقه تو من دیگه دل بکنم
اونی که زندگیشو داده پای غمه تو منم
وقتشه دل بکنم
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بدم
برو فکر منم نکن تنهایی رو بلدم
دیدی چه جوری شدم

Dl Music Boro128

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی – خاطره ها

دسته: ,,
ساعت ارسال:11:5
دیدگاه ها:

این آهنگ با رضایت خواننده در فضای مجازی منتشر شده است
آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام خاطره ها

 

 

دانلود با لینک مستقیم

Moreteza Pashaie – khatereha

حجم : ۲٫۸ مگابیت

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر

دسته: ,,
ساعت ارسال:10:53
دیدگاه ها:

********

گوش بدید خوبه

********

 

دانلود آهنگ

نویسنده : امیررضاآزادگان
هی دوستان

دسته: ,,
ساعت ارسال:10:46
دیدگاه ها:

درد دل رو باید با کسی گفت که دوچیز رو داشته باشه:اولی درد دومی دل.

حالا اگه این دوتا رو داشتید شاید حال منو درک کنید.

نویسنده : امیررضاآزادگان
وجود کشتن

دسته: ,,
ساعت ارسال:2:5
دیدگاه ها:

چند وقتیه که میخوام خودمو بکشم

وجود کشیدن تیغ روی رگهامو دارم

اما ترس و فک کردن این که بعد مرگ چی سر

آبروی خانوادم میاد این وجودو ازم میگیره

نویسنده : امیررضاآزادگان
سخنان خودم

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:46
دیدگاه ها:

هشدار*این وب لاگ زیر نظر FBIمیباشد*هشدار

 

 

FBI=fedrasion bikaran iran

نویسنده : امیررضاآزادگان
سخنان خودم

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:42
دیدگاه ها:

حال نوشتن مطلب جدید ندارم خدا وکیلی

بماند برای بعدا.

یه ترفند جدید

 

لعنت بر پدر و مادر کسی که در این وب لاگ بیاید و نظر ندهد.**************

نویسنده : امیررضاآزادگان
سخنان خودم

دسته: ,,
ساعت ارسال:1:39
دیدگاه ها:

از قدیم گفتن:باز با باز.غلط کردن قدیمیا.

شاید من دختر پولداری رو دوس بدارم.

به قدیمیا چه؟دیدی تورو خدا.

نویسنده : امیررضاآزادگان
میکس صدا و تصویر با FutureDecks DJ Pro v3.0.4

دسته: ,,
ساعت ارسال:23:59
دیدگاه ها:

FutureDecks DJ Pro v3.0.4 – برنامه ای حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش صدا و تصویر می باشد که با استفاده از آن می توانید کارهایی از قبیل صداگذاری ، افزودن افکت به صدا ، هماهنگ سازی صدا و تصویر و … را انجام دهید و به طور کلی این نرم افزار می تواند جایگزینی مناسب به جای نرم افزارهای سنگین و پرحجم در زمینه ی دی جی و میکس باشد .

 

FutureDecks DJ Pro ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4

 

 

 

password ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4 لینک دانلود ۱۸٫۹ مگابابایت | لینک کمکی

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود آهنگ هفت سین علی اصحابی

دسته: ,,
ساعت ارسال:23:52
دیدگاه ها:

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام هفت سین

 

ترانه سرا : علی اصحابی و علی دیباج | تنظیم : امیر حیدری

دانلود آهنگ هفت سین علی اصحابی

 

دانلود آهنگ هفت سین علی اصحابی

دانلود اهنگ با کیفیت MP3 – ۱۲۸

دانلود آهنگ هفت سین علی اصحابیدانلود آهنگ

نویسنده : امیررضاآزادگان
آلبوم دکلمه های سعید ضیا

دسته: ,,
ساعت ارسال:23:31
دیدگاه ها:

آلبوم دکلمه های سعید ضیا

(شعر و صدای سعید ضیا)

MP3 320KB/s

 

1- آینه

2- سیگار

3- ای کاش

4- نگار

5- رنگین کمان

6- ضمانت

نویسنده : امیررضاآزادگان
آهنگ زیبای فقس 3از سعید ضیا

دسته: ,,
ساعت ارسال:23:23
دیدگاه ها:

 

 قفس 3

شعر ، کمانچه و صدای سعید ضیا

گیتار و تنظیم معین روزبهانی

با تشکر فراوان از استودیو انوش

دانلود

نویسنده : امیررضاآزادگان
وایی من چقد این دختره رو دوس دارم خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا

دسته: ,,
ساعت ارسال:23:19
دیدگاه ها:

 

 

خوشگله مگه نه؟؟؟!!!!!

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام جاده یک طرفه

دسته: ,,
ساعت ارسال:22:9
دیدگاه ها:

% دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام جاده یک طرفه

 

متن ترانه جاده یک طرفه از مرتضی پاشایی :

باز دوباره با نگاهت این دل من زیر رو شد

باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیر رو شد

با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو

میگی عاشقت میمونم میگم عشق اخری تو

حرفتو داری میگی تو

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده ی من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

…………

اشک و غصه هامو کم کن با نگاه بی قرارت

باز دوباره عاشقم کن اشک و غصه هامو کم کن

قلب من بهونه داره , حرف عاشقونه داره

راه دیگه ای نداره غیر از اینکه باز دوباره سر رو شونه هات بذاره

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

………………………..

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

میـدونی]

اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320         حجم 320 حجم اهنگ : 8.67 مگابایت

 اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128   حجم 128 حجم اهنگ : 3.50 مگابایت


 

نویسنده : امیررضاآزادگان
نیازی به شرح دادن نداره

دسته: ,,
ساعت ارسال:22:5
دیدگاه ها:

نویسنده : امیررضاآزادگان
بعضی وقتــــــــــــــــــــــــــــــا

دسته: ,,
ساعت ارسال:21:56
دیدگاه ها:

بعضی وقتا باید سکوت کنی

وقتی کسی مسخرت میکنه باید سکوت کنی نه به این معنا که کم آوردی

یعنی علاقه ای به گوش دادن حرفاش نداری

وقتی کسی نگاهت میکنه با سکوت معنا بخشی نگاهش کن

2حالت داره یا همدیگه رو تیکه پاره میکنید یا از هم عبور میکنید

نتایج روانشناسی نشون داده در برار کسی که خودشو میگیره تو هم باید خودتو بگیری

اما من معتقدم باید سکوت کنی و محلش نزاری بعد خودش به پات میوفته

پس بعضی وقتا باید سکوت بکنی

بــــــــگـــــــــــــــو خــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!!

 

ســـــــــــــــــــــــکـــــــــــــوت کــــــــــــــن

 

 

 

درباره وب


رسانه .::kingmusic20::. روزانه با جديدترين موزیک و موزیک ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود.همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد. باسایت ما بروزباشید.